piątek, 8 kwietnia 2011

Zaproszenia na Komunię Świętą

Hurtowa produkcja kartek czyli zaproszenia :-) Zbliża się maj, a z majem Komunie Święte. Oto mój wkład: zaproszenia i zawiadomienia o uroczystości. Według zamówienia miały być w kolorystyce biało-złotej. Resztę pozostawiono mojej inwencji. Z prostoty efektu jestem zadowolona. Odbiór zaproszeń dziś wieczorem, więc mam nadzieję, że i zamawiającej będą się podobały.

wykorzystałam złote papiery z osiedlowego sklepu papierniczego,
wnętrza zaproszeń są białe (blok do akwareli canson)
pierońska lampa błyskowa ;-)

pieczątki z Lemonade embossowane na ciepło złotym pudrem
moją ulubioną tasiemkę z ulubionej pasmanterii za ulicą
ozdobiłam liquid pearls ze scrap.com.pl
i oczywiście przywykłam już do maszyny do szycia.
aż dziw mnie bierze na myśl,
że kiedyś nawet mi do głowy nie przychodziło,
żeby używać jej w scrapbookingu

2 komentarze: